Want your
own Fotopage?






 


By: ReActivate Zul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 6-Oct-2007 16:30 Email | Share | Bookmark
::: Bunga Cinta Lestari :::

::: Bunga Pukul 4
::: Bunga Kembang Pagi Putih
::: Bunga Lantana
::: Bunga Kampung [hehehe]
::: Bunga Lalang
::: Bunga Heliconia Oren
::: Bunga Liar Kekacang
::: Bunga Liar Biasa
::: Bunga Liar Merayap
::: Bunga Kembang & Lebah 1
::: Bunga Kembang & Lebah 2
::: Bunga Kembang & Lebah 3
::: Bunga Kembang & Lebah 4
::: Bunga Kembang Pagi Putih 1
::: Bunga Kembang Pagi Putih 2
::: Sumer nih bunga2an yg boleh didapati di sekitar rumah aku
::: di KL & di JB.. paling syok bila berjaya jugak captured scene
::: lebah tengah hisap madu bunga di rumah aku di KL.. mmg
::: niat di hati masa tuh nak shoot bunga, tuh sbb kamera ada
::: di tangan.. lucky.. tapi mcm biasakla kamera PnS, pix2nyer
::: biasa2 ajer.. bunga lalang tuh mmg ada kat rumah aku di JB
::: dah setahun aku tak tebas [hehehe] nantila hujung tahun nih
::: kot.. sorri laa juga sbb aku tak berapa tahu sgt nama bunga..
::: tajuk atas tuh sajer jer aku letak, tetiba jer teringat kisah artis
::: indonesia, Bunga Cinta Lestari [huhuhu].. sedap nama dia..
~



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net